Tuesday, 16 May 2017

My Makeup Passion Arts

Assalamualaikum....
Hai semua....kak ogy nak share art makeup pengantin2 yg kak ogy dah  buat...
services makeup yg kak ogy buat untuk wedding,dinner and any occasion lah...
any enquiries boleh DM kak ogy kat instagram atau fb...
harga boleh runding tau..jangan malu-malu ye...will serve u well dear...
have a look at the photos:

























No comments:

Post a Comment