Monday, 15 May 2017

IFLAWLESS MINYAK ARGAN EMAS

BEST SGT KE iFLAWLESS NI? YE YE JE KAN..
(+)MINYAK ARGAN PREMIUM - Inilah gred minyak argan yg paling premium dari Morocco yang diperakui oleh MUA-MUA Pro Malaysia keberkesanan serapan 5 x ganda.
(+)DIFORMULA KHAS UTK MUKE - Minyak Argan Pertama Malaysia yg diformulasikan khas untuk muka sahaja yang setaraf asthetic level sebab itulah bila pakai di campurkan dengan foundation langsung tidak berminyak malah buat makeup maintain flawless sehingga 18 jam
(+)EMAS 24K - Wow!bukan je dapat khasiat minyak argan yg premium, malah dapat jugak khasiat Emas 24K yg confirm boleh buat muke awet mude.Bayangkan umur you olls 35 tahun tapi orang lain ingat you olls baru 25 tahun....SUKE tak? (+) AROMA TERAPI -Hmmmmmm.bauan iflawless seperti sedang berada dalam SPA hotel 5 bintang di Morocco. Iflawless jugak mengandungi campuran aroma terapi yg paling mahal&popular di Morocco.wow,duduk di Malaysia tapi bila guna iflawless terasa macam gadis- gadis Morocco la...Chantique pun mesti la ala-ala org sane.


No comments:

Post a Comment